Ekonomia wdzięczności Gary`ego Vaynerchuka to klasyk, jesli chodzi o podejście do klienta. Jakikolwiek przedsiębiorca, który zakłada firmę, już ją ma lub chce je rozwinąć powinien ją przeczytać. Książka skupia się na takich aspektach prowadzenia biznesu jak komunikacja z pracownikami, pielęgnowanie relacji z klientami. Gary mówi o tym, że pomimo tego, że zadaniem biznesu jest zarabianie, nie można pomijać tak ważnego aspektu jak budowanie relacji oraz społeczności. Gary pisze o tym jak rozmawiać z ludźmi i budowac społeczność opartą na szczerych interakcjach. To, co mocno ze mną rezonuje z tej książki to nacisk na bycie autentycznym. Zgadzam się w 100%, że autentyczność daje cudowne rezultaty: biznesowe ale też związane z budowaniem zaufania i długofalowych relacji.
Bo ludzie chcą kupować od tych, których lubią i którym ufają.
Kliknij w ten link i czytaj tę książkę oraz inne przez 30 dni za darmo na Legimi.