Po przeczytaniu kilku książek Cialdiniego, wiadomo, czego można sie po nim spodziewać. Porządna dawka wiedzy, oparta o bibliografię oraz badania naukowe. Książka o perswazji pozwala zrozumieć mechanizmy rządzące ludzkim zachowaniem oraz zastosowanie ich w ten sposób, żeby „przygotować grunt” pod przekonanie kogoś do czegoś, sprzedaż, nakłonienie do przyjęcia pewnych postaw. Cialdini w swoim stylu ukazuje, jak może wyglądać manipulacja konsumentem, a z drugiej strony przestrzega przed stosowaniem takich nieetycznych zagrywek. W pędzącym świecie konsumpcjonizmu warto wiedzieć, jak działa nasz mózg i jak możemy dać Cię „nabrać” przez sprzedawców. Bardzo spodobały mi się fragmenty o uwadze jako cennej walucie. Ten temat wybitnie ze mną rezonuje, więc spodobało mi się, że autor poświęcił na uwagę sporo miejsca. Warto przeczytać! Jeśli pracujesz w marketingu lub sprzedaży, to lektura obowiązkowa. A jeśli chcesz świadomie kupować – tym bardziej!
Kliknij w ten link i czytaj tę książkę oraz inne przez 30 dni za darmo na Legimi.