Ekspert od wywierania wpływu i znakomity psycholog społeczny Robert Cialdini wraca z nową edycją swojej bestsellerowej książki, wydanej po raz pierwszy w 1984 roku. Ta edycja poszerzona jest o 1 zasadę działania wpływu społecznego oraz o przykłady zastosowania wszystkich 7 reguł w cyfrowym świecie. To totalnie lektura obowiązkowa, dla każdej osoby, która chce zastosować te uniwersalne reguły wpływu społecznego w pracy, w życiu, w biznesie, w negocjacjach, ale również dla tych, które chcą bronić sie przed osobami, które w nieetyczny, nieuczciwy sposób żerują na naszej niewiedzy i próbują nad do czegoś przekonać.
Książką nie tylko opisuje jak to się dzieje, że te reguły działają na nas tak bezbłędne i często na nieświadomym poziomie. Ale również podaje przykłady tego, jak wykorzystać te zasady do osiągnięcia swoich celów oraz co dokładnie zrobić, żeby bronić się przed uleganiem namowom pod wpływem tych zasad.
Bardzo potrzebna książka! Ja sama uwielbiam Cialdiniego, czytałam prawie wszystkie jego książki w obszaru teorii wpływu społecznego, ale ta konkretna jest obowiązkowa dla każdego – bo po prostu DOTYCZY KAŻDEGO Z NAS.
Kliknij w ten link i czytaj tę książkę oraz inne przez 30 dni za darmo na Legimi.