Szkolenia i warsztaty
Zadbaj o umiejętności miękkie, biznesowe i komunikacyjne pracowników w czasie dłuższej formy sesji, łączącej przekazanie wiedzy i różne formy ćwiczeń (w grupach, indywidualne, dyskusje, case studies i inne).

Szkolenie lub warsztat to 1 lub 2 – dniowe spotkanie, które pozwala uczestnikom pozyskać wiedzę na dany temat oraz wdrożyć ją w życie poprzez ćwiczenie konkretnych umiejętności.
- Według raportu Future of Jobs 2025, do 2030 r. 39% obecnych umiejętności stanie się przestarzałych - dlatego rozwój kompetencji pracowników to konieczność, jeśli chcesz utrzymać konkurencyjność firmy
- Szkolenia pomagają nie tylko podnosić kwalifikacje ludzi, ale również budują zaangażowanie i motywację zespołu - zainwestowanie w rozwój pracownika to sygnał: “Hej! Zależy nam na Tobie”
- Tematy dopasowane do potrzeb pracowników lub do wyzwań “naszych czasów” pomogą im: lepiej radzić sobie ze stresem i emocjami, pracować wydajniej w lepszym samopoczuciu i lepiej komunikować się pomiędzy sobą
- Pracownicy, którzy stale rozwijają swoje umiejętności, działają sprawniej, podejmują lepsze decyzje i skuteczniej radzą sobie z wyzwaniami. Szkolenie to nie koszt – to inwestycja w lepsze wyniki firmy.
- zarządzanie sobą w czasie i organizacja własnej pracy
- job crafting - dopasuj obecną pracę "do siebie" i spełniaj się
- zarządzanie stresem i regulacji emocji
- jak komunikować się z innymi, żeby mieć dobre relacje?
- jak wywierać wpływ na innych etycznie i odpowiedzialnie?
- trening asertywności
- jak radzić sobie z prokrastynacją?
- skuteczny lider – jak inspirować, motywować i budować silne zespoły?
- sztuka przywództwa – jak budować zaufanie i autorytet?
- budowanie zdrowych nawyków
- Twój temat 🙂
Chcesz zadbać o rozwój kompetencji swojego zespołu?
Jak wygląda proces zorganizowania szkolenia lub warsztatu?
Pierwsza rozmowa
W czasie pierwszej rozmowy porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach oraz potrzebach szkoleniowych Twojego zespołu - w oparciu o to zaproponuję Ci kilka tematów szkoleń lub warsztatów, które pasują do Twoich oczekiwań. Jeśli masz konkretny temat szkolenia, którego potrzebujesz - porozmawiamy o nim szczegółowo. W tym miejscu porozmawiamy też o tym, czy szkolenie chcesz zorganizować online czy stacjonarnie w siedzibie Twojej firmy
Wstępna koncepcja
Następnie wyślę Ci koncepcję szkolenia / warsztatu oraz ofertę - skrócony konspekt spotkania na wybrany temat lub kilka propozycji do wyboru (szkolenie online/stacjonarne, 1- lub 2-dniowe)
Rozpoczęcie współpracy
Po decyzji na “TAK” odnośnie współpracy, w kolejnym kroku możemy przeprowadzić ankietę wśród pracowników, żeby zebrać ich oczekiwania w wybranym temacie oraz poznać konkretne sytuacje, z którymi się mierzą
Termin szkolenia / warszatu
W kolejnym kroku ustalamy termin szkolenia lub warsztatu, czas jego trwania, orientacyjną liczbę uczestników oraz formy ćwiczeń
Podsumowanie szkolenia / warsztatu
Po szkoleniu lub warsztacie uczestnicy dostają ode mnie komplet materiałów, dzięki którym mogą dalej zgłębiać dany temat (lista książek, podcastów, ćwiczenia, prezentacja ze spotkania)
Ile kosztuje szkolenie lub warsztat?
Koszt szkolenia lub warsztatu zależy od czasu trwania spotkania oraz jego formy. Najkrótsza opcja (1-dniowe kilkugodzinne spotkanie) zaczyna się od 5 000 zł netto.
Czy szkolenia online są nagrywane?
Tak, jeśli masz ochotę i potrzebę możesz nagrać szkolenie, tak, żeby mogły je obejrzeć osoby nieobecne na spotkaniu.
Gdzie odbywa się szkolenie lub warsztat?
Spotkanie stacjonarne możemy zorganizować w siedzibie Twojej firmy lub miejscu wspólnie ustalonym, a szkolenie online odbywa się na platformie, z której korzystasz w swojej organizacji. To może być Microsoft Teams, Zoom czy Google Meet.
Jakiego rodzaju ćwiczenia są przeprowadzane w trakcie szkolenia lub warsztatu?
W trakcie szkolenia lub warsztatu przeprowadzane są różnego rodzaju ćwiczenia: indywidualne w zeszytach ćwiczeń, dyskusje na forum, ćwiczenia z wykorzystaniem takich narzędzi jak Mentimeter czy Miro (w przypadku spotkań online), ćwiczenia w grupach, praca nad case studies, symulacje i scenki sytuacyjne – wspólnie ustalamy formaty ćwiczeń.
Czy można zamówić cykl szkoleń?
Tak, wiele firm decyduje się na programy rozwojowe obejmujące kilka modułów szkoleniowych rozłożonych w czasie. Takie programy są wówczas wyceniane indywidualnie.
Czy uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe?
Tak! W czasie szkolenia uczestnicy otrzymają zeszyt ćwiczeń i inne materiały, z którymi będą pracować. Po szkoleniu lub warsztatach wysyłam również dodatkowe materiały, takie jak prezentację ze szkolenia, listę polecanych książek i podcastów czy dodatkowe checklisty do wdrożenia wiedzy w praktyce.
Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?
Optymalna grupa to od 10 do 30 osób, ale dostosujemy format do potrzeb – od kameralnych grup po większe zespoły.
Sprawdź mój sposób przekazywania wiedzy
Przeczytaj wybrane opinie klientów i uczestników moich szkoleń






Zaprojektujmy wspólnie rozwojowe i inspirujące spotkania dla Twojego zespołu!
Zostaw kontakt, a odezwę się do Ciebie, żeby porozmawiać o zaprojektowaniu szkolenia lub warsztatu, dopasowanego do Waszych potrzeb szkoleniowych.
Przydatne podcasty i artykuły
Możesz wykorzystać je jako inspirację, jeśli szukasz ciekawego tematu na szkolenie / warszatat